
تهران شهر دوستداشتنی من نیست. چطور عادت میکنیم؟! چطور اینقدر بد عادت میکنیم؟ چطور اینقدر زود همه چیز..همه چیز برایمان عادی خواهد شد xa0چیزی که شاید روزی حتی دیده هم نمیشد! نشد من یه بار تو ترافیک بمونم و سردرد افتضاح نگیرم! ( مبهم پهن شده کف نماز خونه) خانوما اینجا دارن هی باهم اشنا میشن ، هی برای هم دیگه ارزوی سفر بی خطر میکنن وهی گوله گوله باهم درمورد اب و هوا و اینا همدردی میکنن xa0و گلب میفرستندو از همه جذاب تر لهجه هاشونه :) چیقده که جوراب ها خوبن ، 3تا گرفتم اصلا هر فصلی که میاد تنوعش مال ...
ادامه مطلب